Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2007

5 ανομολόγητα μυστικά...

Αν και έλεγα να μην απαντήσω στην πρόσκληση σας θα το κάνω…

1.Απο μικρή ονειρευόμουν να γίνω πρωταθλήτρια στην ενόργανη αλλά λόγω
των παραγράφων με τα ψιλά γράμματα μου γκρέμισε το όνειρο μου.

2.ειμαι αρκετά υπομονετική σε σημείο αηδίας με τους ανθρώπους που αγαπάω και κάνω πράγματα για εκείνους ενώ για τον εαυτό μου μπορεί να μην τα κάνω ποτέ.

3.δενομαι πάρα πολύ εύκολα με τους ανθρώπους όμως και το ίδιο εύκολα μισώ και κακίζω όταν με θίξουν η με προσβάλουν.

4.ειμαι πάρα πολύ νευρική και αν με βγάλεις έξω απ τα όρια μου θα πω πράγματα που θα πονέσουν και φυσικά θα σπάσω οτιδήποτε υπάρχει γύρω μου

5.αν ποτέ κέρδιζα ένα μεγάλο χρηματικό ποσό θα το έτρωγα στα ταξίδια και στα δώρα θα γύρναγα όλο τον κόσμο…


και επειδή είμαι πολύ ανώτερος άνθρωπος! Δεν προσκαλώ κανέναν ούτε καν τον Matron Maya.

6 σχόλια:

Ναταλία είπε...

Δηλαδή........μια χαρά άνθρωπος! :ο)

tiranoulis είπε...

nai min to sizitas! i mama mou merikes fores me fonazei nevrastheniko!!!! alla kata ta alla mwre mia xara eimai akoma me afinoun na kikloforw eleytheri!!!

Giorugosu είπε...

Απο τα πέντε μόνο το πρώτο δεν ήξερα. Damn! Όχι ότι σ'έχω δει να εκσφενδονίζεις πράγματα...

tiranoulis είπε...

pistepseme den to thes gioka mou!!!!
se genikes grammes eimai enas para poli iremos antropos!!!!! :-)

vlacha είπε...

Καλέ μια χαρά είσαι! Στο κάτω-κάτω σ' όποιον αρέσεις!!!

tiranoulis είπε...

se opoion aresoume gia tous allous den tha mporesoume la la la la pou leei kai to asma gia sou re vlacha!!!!